tisdag 5 juni 2012

"Skavsårsleden"...

Andra dagen hemma från jobbet :/
Förkyld, huvudvärk och halsont, blääää !!
Ingen träning, inget jobb :(
Får hoppas att jag är på G tills på torsdag så att jag kan go to work ;)
Fick ett jätte roligt besked idag, såå glad för DIN skull, du vet vem du är ;-) Kramar och Grattis <3
När jag ändå är inne på Gratulationer så fortsätter jag med att Gratulera Oscar som tar studenten idag =))
Grattis !!
Imorgon är det Sveriges dag, nationaldagen =))
Om jag är frisk åker jag nog in till Rålambshovsparken "Rålis", är en massa kul där imorgon.
Men känner jag mig som idag blir det en nationaldag i soffhörnan.
Bara hoppas att virusarna försvinner bums ;))
 Igår var Dennis och hans klass ute och vandrade Sörmlands leden.
Ja inte hela ;))
En bit, men tillräckligt långt för att komma hem helt däckad med en himla massa skavsår.
Minns när jag gick i åttan.
Då bestämde vår dåvarande lärare att vi skulle ut och vandra Sörmlandsleden som skolresa i tre dagar.
Kul ?
Not !!
Det regnade hela tiden, skavsår både här och där, en lärare som bröt ihop och tog allas såå efterlängtade choklad kakor och vräkte i sig själv.
Hon grinade och skrek och föräldrarna som var med (tack och lov att dom var med) fick ta över.
Hade kunnat sluta som ett skräckfilms scenario.
" Skolklass går vilse efter att ha flytt från galen lärare hög på socker från choklad. Senast sedda vid en rastplats utanför Nyköping"... ;)
 Nu ska jag rota fram nån gammal rulle och krypa upp i soffhörnan med mina Vicks Blå ;)

 Ha det bäst !
Kram H.

1 kommentar:

  1. Krya på dig vännen!!
    Ja gamla klasresor har man ju genomlevt & överlevt,,fniss!!
    Klassiker är cykelsemme på Gotland i regn, blåst!
    Hua,,,
    Friska på dig nu,,så vi kan ses nån gång!!
    Kaffet har blivit sump,,hihihi!!
    Skickar massor med friska fläktar åt dig!!
    Kram

    SvaraRadera