tisdag 17 april 2012

Smile =)


Morgonen började bra,
fick choklad av en jobbar kompis =D
Då blir man glad !!
Han har haft semester och kom tillbaka idag, med choklad till mej ;-))


Har tillbringat morgonen och förmiddagen med att städa här på kontoret.
Blir såå skitigt eftersom alla kommer in med sina arbetskläder och arbetsskor.
Så golven fick jag skura två gånger för att få dom rena.
Men nu är det fint ......ett tag ;-))



Fick en massa blommor från Trädgårdsmässan igår.
Blommor och olika sorters lökar.
Ska dela dom med Lotta.
Så i helgen har jag att göra med att plantera och fixa.
Tyvärr så vet jag inte vad alla blommor heter och hur dom ska skötas.
En del stod det på men inte alla.
Så det blir första projektet att försöka ta reda på vad det är man har för växter där hemma ;))


Nu har man gått ett tag på gymmet och man börjar känna igen en hel del folk.
Man går ungefär samma tider och man har börjat att nicka till varandra och småle lite.
Igår började jag prata med en tjej som är så galet duktig.
Var bara tvungen att säga det till henne.
Super trevlig plus att jag fick en del tips.
Hade lite problem igår när jag skulle köra styrka.
Mina fingerleder var sån svullna och värkte så fort jag tog i något.
Så att lyfta var ingen höjdare.
Gjorde ondare i fingrarna än i armarna.
Funderar på om man ska skaffa några tunna handskar för att skydda fingrarna.
Och det kanske dämpar när lederna värker och är svullna.
Tar gärna emot tips om vad jag isåfall skulle köpa ?
Nån som vet ?


Idag blir det ingen träning iallafall.
Nää, tråkiga cellgifts-dagen.
Så efter jobbet är det soffhörnet som gäller.

Igår tittade jag på 3:e avsnittet av American Horror Story.
Hade spelat in det eftersom det går sååå jäkla sent på söndagarna.
Är helt såld på serien.
Riktigt, riktigt bra.
Har du inte sett serien så kommer första delen här :






Ha en bra dag !

Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar