torsdag 19 april 2012

Känns lealös...



Igår var det en sån där dag när allt gick i ett.
Kändes som om man inte hann andas emellan.
Fullt ös.
När jag väl kom hem och lagade en sen middag gjorde jag misstaget att sätta mig ner medan potatisen kokade.
Dumt, mycket dumt ;O
Tröttheten sköljde över mig som en Tsunami-våg.
Tröttare än tröttast....
Du vet när man blir så trött i hela kroppen så den känns lealös.
Som om att alla funktioenr slutar att fungera och kroppen är som en död klump.
Man tänker att man ska resa på sig men kroppen lyder inte.
Till slut får man dra ett djupt andetag och ta sina sista krafter (Känns det som) och kasta sig upp ur soffan för att man ska få den där middagen på bordet.
När middags stöket är undanplockad och den där tvättmaskinen är upphängd som man kom på låg i maskinen var klockan åtte och jag sjönk ner i soffan med en kaffe och tittade på Bygglov.
Åh vad jag skulle vilja ha det gänget hemma hos mig.
Dom gör så himla fint jämt.
Det dom gjorde igår var kanske inte min stil men det passade ju verkligen i ett 1800-tals hus =)
Skulle vara roligt att ta hem nån som jobbar med inredning bara för att få lite tips om vad man kan göra annorlunda =))



Sonen har plockat fram cyklarna.
Kanske en pik att det är dax att ställa på försäkringen på EU-moppen ;-)



Idag blir det ingen träning.
En välbehövlig vilodag.
Fast jag hade planer på att ta en sväng till IKEA.
Behöver desperat en ny hallmatta.
Får se vad jag känner när jag kommer hem.
Kanske en liiiiten tur.
Det värsta är ju när man åker dit att man kommer hem med så mycket mer än det man åkte dit för ;-)


Skulle samtidigt vara skönt att åka hem och bara vara ;-))

Ha det bäst !
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar