måndag 16 april 2012

Snålis...

Tröttsamt och kallt vårväder vi bjuds på =(
I alla fall i 08-land.
Hörde att dom hade haft kanonväder på en del ställen i helgen.
Kunde sola, grilla och sitta ute och äta.
Myyyys =)))
Vi hade snö, blåst, regn och riktigt ruggväder.
Hala gångvägar och snön ligger fortfarande kvar på en del ställen.
Vill ha barmark nu, sol och värme, få fixa till på altanen, ställa ut lite blommor.
Få en riktig vårkänsla.
Igår började jag söndagen med ett träningspass på gymmet.
Galet med folk.
Tänkte bara köra uppvärmning på löpbandet och sen styrka men blev kvar där över en timme.
Orkade inte köa till varenda maskin.
Körde lite mage, rygg och stretching.
Sen gav jag upp.
Ska köra styrka idag istället ;)

Åkte med Carina till loppis i Stureby på eftermiddagen.
Där träffade vi Kerstin, kul att äntligen ses =)


Jag blev helt förälskad i några Swedish Hasbeens som en tjej sålde där till halva priset.........och jag köpte inte !!! =O
Oj vad jag ångrar mig :/
Var för är man sååå snål mot sig själv ??
Men nu ska jag hålla ögonen öppna ifall det blir några mer utförsäljningar nånstans och då ska jag inte vara snååål  ;))



Ha den bästaste måndagen !!

kram H. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar