onsdag 25 april 2012

Skallbank...:/



Sitter här på jobbet och har galet ont i huvudet.
Vad jobbigt det är.
Man vill bara lägga ner sitt tunga huvud på en mjuk kudde och sova bort huvudvärken.
Men det är svårt att göra på jobbet ;)
Får väl testa med dagens tredje alvedon eller kanske ska chocka skallevärken med en Treo ;-)




Det är i allafall nära lååånghelg,
om man är ledig på valborgsmässoafton vill säga.
Jag fick ledigt, yeeeeah ;))
Ska bli skönt, fyra dagar på raken sen blir det tre-dags-vecka nästa vecka.
Sen en hel vecka sen tre-dags-vecka igen när Kristihimmelfärds helgen är på intågande.
I love våren med alla dessa låååång helger =D


Idag fick jag det bekräftat att ordspråket
 " Den som gräver en grop åt andra faller oftast själv däri" stämmer.
Känns otroligt skönt !
Hoppas gropen blir riktigt djup !!!


Idag blir det träning (om huvudvärken släpper) sen ska jag åka och hyra några filmer.
Bl.a " The Girl with the Dragon Tatoo".
Har bara sett den svenska som var sååå bra, är nu nyfiken på den amerikanska versionen.



Nä, nu ska jag och huvudvärken kämpa på ett tag till.
Jobbelijobb !

Ha det bäst =)))

kram H.

1 kommentar:

  1. Hej hopp på dig!
    Sitter med klenaste rygghållningen idag,,magsjukan slog till på mig.
    Burr burr!!
    Ligger 3 dagar efter gälllande mat intag:-((
    Men attan det är vår i luften ju!!
    Helgen innebär mycket don & fix vid vagnen!
    Kom på fika vettja!!!
    Hoppas din huvudvärk går över!!
    kramelikram!!

    SvaraRadera