torsdag 26 april 2012

Tråååkigt !!!


Blä, månadens trååååkigaste är gjort......rääääkningar :/
Hade mycket den här månaden så nu blir det pannkaka och soppa på middagsbordet ;-))
Vill att värmen ska komma nån gång så att el-räkningarna sjunker.
Man betalar ju fortfarande lika mycket som om det var vinter.
Nä, hit med lite sol och värme !!!

Jaa, hahaha ;)


Igår hoppade jag över träningen för huvudvärken ville inte släppa.
Istället blev det Willys och storhandling.
Ingen höjdare med huvudvärk det heller, kan jag lova.
Men skönt att få fylla upp kyl och frys.
Det verkligen ekade i kylen.
Nån gammal möglig ost bit och en skvätt mjölk typ ;-)
Men nu är det fullt........för en dag eller två *tss
Idag blir det träning istället.

Brorsan som är och jobbar på Stockholmsmässan och bor hos oss under tiden kommer hem med en massa smarriga bullar därifrån på kvällarna.
Livsfarligt !!!
Igår kom han så pass sent och jag hade redan borstat tänderna.
Men kände den goda bulldoften så fort han klev innanför dörren och var sååå nära att sätta tänderna i en vaniljbulle.
Meeeen hejdade mina nyborstade tänder från detta.
- Har du ingen karraktär alls ?!?? Skällde jag på mig själv.
Så bullarna lämnades till nån annan för att sätta tänderna i och jag gick och la mig.
Stängde dörren till sovrummet ordentligt så att inte bulldoften skulle ta sig in som en fresterska i rummet.
Men det är verkligen nåt speciellt med nybakade bullar.
Svårt att motstå ;-)

(Lånad från Google)


Nu planeras det semester för fullt här på jobbet.
Jag kommer antagligen få semester från mitten på Juli.
Men det är inte klart än.
När har du semester ?
Hoppas att du får det du önskar =)
Vi har inga planer för sommaren ännu.
Jag är sugen på en ny resa till Tyskland/Italien.
Får se vad det blir.
Kanske hyra en stuga nånstans ?
Har en hel del att fixa på huset oxå så jag gissar att en del semester kommer gå åt till det.



Ha en bra dag !
kram H.

- Pssssssssssssssssssssssssssssssssssssst !!!!
Imorrn är det Freeeeeeedag ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar