tisdag 24 april 2012

Lur i örat...


Fick precis ett litet roligt samtal.
En tjej som ringde och ville prata med Robban.
- Finns ingen Robban här, sa jag.
- Vad du ljuger !!
- Ljuger ? Nä du, det finns verkligen ingen Robban här. Du måste ha ringt fel !
- Det har jag inte !!! Sa hon upprört och fortsatte ,
- Jag har minsann tagit reda på det här numret och vet att han bor där.
- Men....jag försökte avbryta henne men hon fortsatte och gick på om hur taskig jag var som satt och ljög och nekade till att han bodde där.Hon behövde få tag i honom och han svarade inte på hennes samtal eller sms....bla,bla,bla
Till slut fick jag ryta i :
- Lyssna nu, snälla !!! Du har ringt till ett företag. jag sitter här på ett kontor och svarar i telefon och det är ingen som bor här för det är en arbetsplats och det finns ingen Robban som varken jobbar eller bor här.
KLICK !!!
Där fick jag en lur i örat.....ooops !
Nån som heter "Robban" ligger uppenbarligen lite risigt till ;-)




Idag är det Tisdag vilket åter igen innebär först
 jobb,  sen Cellgifter och soffhörnan i eftermiddag ;)
Roligare än så blir det inte men samtalet om "Robban" var lite småkul *tss




Hoppas att din Tisdag blir kul ;-)

kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar