måndag 23 april 2012

Marabou....


Hej !
Hoppas att du mår bra och att du har haft en fin helg =)
Helgen har sprungit iväg som vanligt.
Man hinner inte göra hälften av det som ska göras.
Vädret har ju varit si sådär så mina planer på plantering sprack.
Har fått reda på genom Lotta vad några av dom plantor som jag fick från Trädgårdsmässan är för nåt.
Två av dom ska planteras ute.
Och jag har en peeerfekt plats för dom.
Men var inte så där jätte sugen på att stå ute i regnet igår och gräva i lerig och kladdig jord.
Nu hoppas jag på Ryssvärmen som det pratas om.

Mycket att göra på jobbet idag.
Så dan lär gå fort ;-)
Ska sticka direkt till gymmet efter jobbet.
Vågar inte åka hem och sätta mig emellan för då kommer man inte iväg.
Ska testa lite nya grejer idag, så det ska bli kul, men antagligen jooooobbigt, haha ;-)

Måste leta upp nåt ställe som klipper klor på hund.
Vi gjorde det själva på vår vovve men det gick inte på lilla Zissi.
Hon sprattlar och blir alldeles galen.
Så risken är ju att man skadar henne.
Hon är ju så liten så det är svårt att få ett bra tag om hennes mini tassar.
Kanske att dom gör det i Zoo affären ?
Vet att en del Zoo:n har den servicen.
Får gå in och fråga, om inte annat kasnke dom kan tipsa en om vart man ska vända sig =)


GRATTIS till fina Casper som fyller 10 år idag !!!

Fick ett sånt där gaaaalet Choklad sug.
Tänk en stoooor Marabou Chokladkaka.....Mmmmmmmmmm !
Kan nästan känna smaken ;-)
Men det kan jag ju glömma, för allt som finns här på jobbet är några skorpor och några Drömmar som ligger och skramlar i botten av kakburken.
Inte en chokladbit så långt ögat når.
Tur är väl det kanske ;-))



Efter plågeriet på gymmet *tss, åker jag hem
 och tittar på del.4 av Amercian Horror Story ;-)

Ha en bra dag !

Kram H.




1 kommentar:

  1. zoo butiker gör det.. ring och kolla vi har samma problem med tiger... finns nåt djursjukhus i bandhagen som är duktiga..
    annica i södertälje

    SvaraRadera