måndag 20 februari 2012

Onda ögat....

Sitter i soffan och är sååå galet trött.
 Vet att jag borde släpa mig ner en trappa för att duscha och tvätta håret men kroppen säger
 - Nää, vi stannar här under filten i soffhörnan. Varmt och gott !
Okey , sitter kvar en stund till och tittar på "Whitneys sista dagar".
När man hör alla hennes hits kastas man bakåt i livet, till sin egna tonårstid. Många av hennes låtar väcker massor av minnen ;)
sången "I Will always love you" får mig fortfarande att rysa varje gång jag hör den :)
 Idag fick jag två presenter, en film av bror min och doftpinnar ( Freesia och Lavender) av fina Lotta <3 Tack fina ni <3
 Skulle ta fram en grej i byrålådan idag när jag kom hem och där låg gymkortet och stirrade på mig, jag fick nästan det onda ögat....
Nu har jag tampats med halsfluss, förkylning, hosta, heshet och baskelusker i flera veckor, tar liksom aldrig slut.
Var och tränade för en vecka sen och vad hände, jo jag däckade igen... Morrrr ! Nu tänker jag ligga lågt tills jag känner mig helt på G igen.
Sen får gymkortet ge mig onda ögat hur mycket den vill.
 Jag kan ju bara stänga byrålådan, hehe ;-))
Men ärligt talat så saknar jag träningen och värken i ryggen börjar komma tillbaka så jag bara måååste bli helt frisk nu så att jag ge gymmet ett besök ;-) Nää, nu ska jag slita mig från tv, blogg och FB och bege mig ner till duschen. Sovgott när det är dax =))
 Kram H.

1 kommentar:

  1. God morgon vännen!
    jag har oxå följt Whitneys sista dagar likväl som Bodyguard i lördags,,man fattar inte innebörden på nåt vis,,
    Hur kan man misshandla sig själv så mycket som hon gjorde??
    Känns overkligt då man får upplysningar om hennes tragiska "karriär"
    Mer kommer dom säkert att nysta upp det planeras säkert redan film om hennes liv kan jag tro!
    Trist att du inte kan träna ,,men klokt att du avvaktar och låter kroppen bli "hel" igen!!
    Ha d bäst,,sköt om dig,,kram

    SvaraRadera