måndag 27 februari 2012

Monday is over....

Måndagen är snart över ! 
Alltid skönt när veckans första dag är finito. 
Mycket att göra på jobbet, så dan har rullat på snabbt. 
Stack till gymmet efter jobbet och körde ett hårt pass. 
Var riktigt skönt att få göra ett riktigt slitgöra efter alla sjukdomar. 
Var helt slut när jag stapplade därifrån på darrande ben. 
Lär inte låta lika positiv imorgonbitti när jag vaknar med jordens träningsvärk ;) 
När jag kom hem stod Albin och Dennis och bakade Kärleksmums, eller Moccarutor eller chokladrutor eller, ja, du vet, kärt barn har många namn ;-)) Så det blev en perfekt efterätt till kaffet efter middagen. 
En promis med Zissi och en tvätt och diskmaskin senare sitter jag nu här i favvofotöljen slut som människa ;-) 
Gissar att det blir ganska så tidig sänggång för min del. 
Skulle nog nästan kunna somna nu ;-)) 
Nää ett par droppar kaffe till ska nog få upp ögonlocken ett par timmar till ;)) Ha en fin kväll !
 Kram H.

1 kommentar:

  1. Rörelse och motion är inte bara nyttigt för kroppen utan också för själen! Kropp och själ hänger ihop. Hoppas du inte har träningsvärk idag! :) Kram Neli

    SvaraRadera