tisdag 10 januari 2012

Trött, tröttare, tröttast.....

Vad jag hatar dessa nätter när man inte kan sova :/
Så jäkla jobbigt !!
Man är såå trött när man lägger sig men det går ändå inte att somna.
Man hör minsta lilla ljud, kroppen är spänd som en stålfjäder och tankarna snurrar samtidigt som stress tankarna kommer med - Jag måååste sova !! Ska upp om fem, fyra, tre timmar....aaaargh !!
Två timmar fick jag ihop inatt.
Känner mig helt väck.
Huvudet funkar inte riktigt.
Man blir seeeeg som kola i hjärnkontoret, man fattar lååååååååångsamt.
Kroppen protesterar också, man får liksom säga till fötterna att gå.
Kommer att bli en lååååång dag.
Ska ta mina cellgifter i eftermiddag, så jag gissar att jag kommer däcka snabbar än vanligt ;)
Fick problem med sömnen efter att pappa gick bort.
Har haft insomningstabletter till och från.
Har försökt att klara mig utan men nu är tankarna tillbaka och ska man funka behöver man sömn.
Så det blir ett samtal till min läkare idag.


Idag har jag grym träningsvärk.
En jobbig men samtidigt skön värk.
Man vet ju vad man har gjort och vad den beror på.
Tur att jag inte ska träna idag för då hade jag väl somnat på löpbandet ;-)

Har en liten film som ligger hemma och väntar på mig.
Blir en perfekt ligga-i-soffan-eftermiddags-film ;-)


Nä, nu är är det dax att ringa ett gäng jobb samtal innan jag somnar ;-)

Ha det bäst !

kram H.

1 kommentar: