onsdag 11 januari 2012

Blir inte roligare än så....


Redan halvvägs in i veckan.....skönt !!!
Idag är jag i alla fall pigg mot igår när jag var som en urvriden disktrasa efter mina två timmars sömn.
Jag var helt väck i huvudet.
Vågade inte lägga in timmar i löneprogrammet igår för då hade det antagligen blivit helgalet ;-)
Tog en komptimme och åkte och handlade sen hem och däckade på soffan.
Somnade inte men låg där som en överkörd padda.
Var helt väck.....
Visserligen tog jag mina cellgifter också och det gjorde väl sitt där till.
Somnade klockan nio, precis när andra delen av Hinsehäxan skulle börja.
Men som tur är så har jag det inspelat så jag kan se det idag ;-))


Annars blir det en lugn onsdag.
Ska gymma efter jobbet, ta en sväng till apoteket, sen hem och tömma tvättmaskinen och fixa middag.
Roligare än så blir det inte ;-)


Ha den bäst !


Kram H.


2 kommentarer: