måndag 16 januari 2012

Seeeeeegt.....


Jag är sååååå trött på vårt internet här hemma.
Det går sååå seeeeeeegt !
Blir gaaalen !
Är tydligen något problem i vårt område.
För många grannar har samma problem men vi har olika internet leverentörer.
Vi har Glocalnet, grannen brevid har Bredbandsbolaget, dom mitt över har boxer, dom på andra sidan har Telia och deras går lika seeeeeeeeegt :/
Är så trist !
Man sitter och betalar för ett snabbt bredband varje månad och man får inte ut en fjärdedel än gång av den hastigheten.

Den här måndagen har bara sprungit iväg.
Full rulle på jobbet, plötsligt var det dax att gå hem.
Såna dagar gillar jag, när klockan tickar på och dagen går snabbt.
Istället för såna där seeeg dagar.
När man kollar klockan var femte minut och man tror att det har gått en timme sen man tittade men det visar sig att det bara gått fem minuter.
Såna dagar är inte kul :/
 Åkte och snabb handlade efter jobbet sen körde jag ett rejält träningspass på gymmet.
Känns i hela kroppen nu så jag gissar att det kommer "göra ont" imorgon bitti ;-)

Ska gå ut och ta en snabb bad i Jacuzzin innan det är dax för årets bästa gala, Idrottsgalan =D
Tror att Robin kommer att hålla i galan helt perfecto ;-)))

Ha en fortsatt bra måndag !

Kram H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar