söndag 15 januari 2012

Luddigare än luddigast....

Hade tur och fick tag i lite schyssta koftor och stickade tröjor på Rean.
Allt var bra utom en, en vit stickad lång tröja.
En sån där myyysig att krypa in i när man känner sig lite frusen .
Meeeen den fäller, värre än värsta hunden eller katten.
Ser ut som jag har päls på dom svarta byxorna ;-)
Har tvättat den men det hjälper inte.
Vad göra ??
Så irriterande :/
Får väl ta fram kläd rollern ;-))

Idag har jag gymmat , kollat på skidor, många bra svensk insatser, pratat länge i telefon med en vän, tänker mycket på en annan och försöker skicka så mycket styrka jag kan, har tvättat massor som vanligt.....tar aldrig slut, tvättberget . Ronnie o Jessica har varit o shoppat och käkat lunch på Heron,
 jag o Dennis har fixat lite grejer bl.a bokat Rome.
Bokat snowblade paket o lunch.
Ja, nu ska ju inte jag hänga med och åka blades, det skulle vara en syn för gudarna, hahaha ;-))
Nej dom ska åka med skolan.
En hel dag med buss t o r, mat, snowblades paket blev ooootroligt dyrt.....
näää, skojade bara, det blev löjligt billigt....80 kronor får vi betala. 50 för maten och 30 för hyra av grejer.
Rätt så bra pris, eller hur ;-)))
Ska straxt börja med middagen.
Blir kebab-kött, ris, vitlöks sås och sallad.
Sen tänker jag sjunka ner i soffhörnet och ta kväller och hoppas på att det finns nåt sevärt på dumburken.
Ha det bäst o en bra söndags kväll !
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar