tisdag 17 januari 2012

Dålig kamera....

Har precis fikat med Tommy och skulle försöka ta några fina bilder på Lizzie (hunden) men kameran ballade ut helt hållet.
Med blixt blev det dimm-foton utan blixt blev det kolmörkt :(
Får ta bättre bilder nästa gång ;-)
 Jobbade på förmiddagen sen var jag hos läkaren och kollade blodtrycket. Ligger fortfarande för högt men inte lika högt.
Så kanske, kanske att man lyckas få ner trycket själv.
Vet ju varför jag fick högt blodtryck, nu gäller det bara att kämpa att försöka få ner det på egen hand.
Går inte det har man ju inget val, då måste man ju ta medicin.
Viktiga är ju att man mår bra.
Men vill helst slippa fler mediciner, räcker sååå bra med dom jag har.
När jag kom hem från läkaren var det cell-gifts-tisdag vilket innebar soffhörnan, en filt och en film .
Idag blev Paranormal Activity 3.
Hua vad den var läbbig !!
 Tyckte jag hörde ljud och knackningar i hela huset efter jag sett den ;-)).
Tur att brorsan kom sen så jag fick tankarna på nåt annat , haha .
Nu dax för middag, ugnsbakad falukorv, sallad o stekt potatis ;-)
Trevlig kväll !
Kram H.

1 kommentar: