onsdag 18 januari 2012

Förkylning o Livet blir bättre....

Ligger och slöar i soffan och knaprar Echinagard, Vicks Blå, Alvedon och C-vitaminer,
 allt för att kurera min förkylning som hoppade på mig helt plötsligt idag :/
Jag hoppas att det inte blir värre och jag räknar med att gå och jobba i morgon. Får väl gå hem om det jag blir för risig.
Fick ställa in träningen idag, vilket känns trist när man hade kommit igång så bra.
Men, men det är bara att köra järnet när förkylningen är puts väck.
 Ikväll blir det "efterlyst" och "Livet blir bättre" som ikväll handlar om Jessica Andersson och hennes uppväxt i ett missbrukarhem.
Hennes mamma var grav alkoholist.
Har länge tänkt läsa hennes bok men det har inte blivit av, men har hört att den ska vara bra.
Nu ska jag kurera mig vidare ;)
Ha det bäst !
Kram H.

1 kommentar:

  1. Krya på dig kära vän Jaghar läst hennes bok ok tycker jag
    Kram

    SvaraRadera