måndag 31 oktober 2011

Vi hade i alla fall....

Var rena kaoset hos läkaren. Gaaalet med folk ! Tänkte att här kommer jag få sitta hela dan =O Men min snälla doktor lät mig smita emellan , tack och lov !! Blodtrycket hade stigit lite till, högt på båda sidor nu men lite högre på vänster. Såå konstigt ?? För tre veckor sen var jag hos läkaren och då låg det helt normalt. Genom ett stick i fingret konstaterades det att jag inte hade nån infektion i kroppen som man kunde skylla den snabba blodtryckshöjningen på. Nu är jag hemma och väntar på samtal från läkaren. Hon måste få tag i min reumatolog så att dom kan bestämma
Ihop vilken sorts medicin jag ska äta så att det inte blir en krock med mina cellgifter. Huvudvärken och yrseln beror troligtvis på den snabba höjningen . Nu måste man få ner trycket sen utreda vad höjningen beror på. Är sjukskriven den här veckan och fått order om vila och ingen stress. Blir såå trött, är nåt skit hela tiden :/ Jag vill vara frisk, må bra, njuta av det vackra höstvädret, göra nåt skoj med mina vänner och min familj. Meen som jag skrivit förut ....år 2011 är ett skitår och det är tyvärr inte slut än. Men för att inte låta allt för negativ denna vackra höstdag så måste jag säga - Vi hade i alla fall tur med vädret ;-) Kraaam H.

1 kommentar:

  1. Åh,,jag lider med dig!!
    Ja 2011 verkar inte va nåt bra år!!
    Men hoppas nu att läkarna får ordning på det hela!!
    Sköt om dig,,vila,,vila,,vila!!
    Bamsekramar på dig!!

    SvaraRadera