måndag 31 oktober 2011

Ljust o plus...

Sitter och väntar på att åka iväg till läkaren . Jag hoppas på att få lite svar på varför jag mår som jag gör och varför jag har olika blodtryck på höger o vänster sida ? Ronnie är snäll och kör mig eftersom jag känner mig lite yr och skum, det är nog alla medtrafikanter tacksamma för ;-) Känns så ljust ute idag och många plusgrader, mer än normalt för årstiden, säger meterologerna. Bara att njuta för snart är vintern här med snökaos och minusgrader....Brrr :/ För min del får gärna Kung Bore skippa Sverige denna vinter, han kan hålla sig långt uppe i fjällen där det behövs snö till alla skidåkare ;-) Ha det bäst ! Kram H.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Håller alla tummar för dig idag!!
    Oroligt att må så yrsligt!!
    Tänker på dig!!
    Skickar healing så klart till dig!!
    Kram i massor!!

    SvaraRadera