måndag 24 oktober 2011

Booring !

Har haft världens tråkigaste helg ! Legat däck med huvudvärk och mått allmänt dåligt. Är hemma från jobbet idag, ligger nerbäddad i soffan med ett stort orange täcke med vita blommor på. Ett sånt där 70-tals täcke som jag fått nån gång av mamma och pappa. Ett perfekt sjuk-täcke ;-) Spelade in nån B-film från Showtime inatt. Lät bra när man läste handlingen, men ack vad man bedrog sig ;O Handlar om en kille som drömmer mardrömmar om mord och våld och andra skrämmande grejer. Plötsligt så blir drömmarna sanna. Filmen är lika B som det låter *tss . Ronnie har jobbat på med altanen runt poolen hela helgen, börjar bli riktigt, riktigt bra =D Blev ett stort bygge, tar nog ett par helger till innan allt är klart, ska dit två grindar, ett till staket, en trapp från gamla altanen till den nya m.m.....Mycke jobb blir'e ;O Meeeen bra blir'e =D Nu ska jag krypa ner under mitt oranga täcke och titta på min B-film ;-) Ha det bäst ! Kram H

1 kommentar:

  1. Hahahah jag har ett grönt sånt täcke och det slår alla täcken i världen underbart skönt... fult som f...n men nu har jag det i tv soffan...kankse därför jag somnar så fort...
    Annica i södertälje

    SvaraRadera