söndag 23 oktober 2011

Är det inte konstigt, så fort man har bestämt och ska göra nåt roligt, då blir man sjuk :/ Det är som om virusarna bara står och väntar på rätt tillfälle att slå till. Igår kväll skulle vi ha lite spa kväll, bada, äta o dricka lite gott. Vad händer...jo, jag får plötsligt en sån pang huvudvärk som vara blev värre o värre, började må illa, kände mig yr, kroppen kändes skum o jag svettades o frös om vart annat. Migrän ? Influensa ? Ingen aning ? Jag fick bädda ner mig på nedervåningen medan dom andra hade en mysig spakväll :( Har samma skithuvudvärk idag, orkar inte sitta uppe, huvudet är som ett bowling klot, tungt !!! Får se hur det blir med jobb för min del imorgon :( Som det känns just nu så blir det en sjukdag hemma i sängen. Hoppas du mår bra o får en fin söndag ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar