torsdag 13 oktober 2011

Får inget gjort...

Ingen kul dag på jobbet....:/
Internet har brakat så jag kan inte göra nånting.
Kommer inte åt uppgifter och löneprogrammet, kommer inte åt Google-kalendern så jag kan hämta tider, ja, kommer helt enkelt inte åt nånting.
Jobbar lite med pappers jobb som jag inte behöver nätet till......men inget av det som jag tänkt göra blir nu gjort.
Sitter och väntar på att Lasse, data-killen ska höra av sig.
Hade några viktiga grejer som jag bara var tvungen att få gjort imorse.
Så snälla Jenny på kontoret brevid lånade ut sin dator en stund så jag hann fixa det ;-)
Internet är faaantastiskt......när det fungerar *tss

På radion pratas det bara om Juholt....suck, finns det inga andra nyheter ???
Har hört samma sak hur många gånger som helst nu.
Har han gjort det medvetet eller inte ?
Ska han avgå eller inte ?
Samma samma.....
Vi lär inte missa svaren på dom frågorna, hahaha ;-)

Några har problem att lämna kommentarer på min blogg.
Jag ska kolla över inställningarna.
Är ju helt ny på blogger så jag kanske har missat nån ruta att klicka i ;-)

Försöker hitta info, ang att föra över mina inlägg från blogg.se till den här bloggen, men hittar inget.
Men skam den som ger sig, bara att leta vidare....

Löser sig inte internetproblemet så får jag helt enkelt packa ihop min dator och gå hem och jobba.
Men man är inte lika effektiv hemma och man har inte tillgång till allt som här på jobbet.
Tycker att det är skönare att göra allt jag ska på kontoret och sen gå hem och släppa allt vad jobb heter.
Men vad gör man när jobb ska in och inget funkar här.....

Ska skjutsa Dennis till och från träning i eftermiddag.
Så det lär bli sen middag.



Liiite senare , kl. 12.57 :

 Tjoho, nu funkar nätet på jobbet igen =D
Lasse har varit här och har fixat och trixat så allt funkar som det ska igen.
Skönt !
Slapp packa ihop allt och ta hem.
Kör på nu och gör så mycket jag hinner innan det är dax att sticka hem och hämta sonen.

Ha det bäst !
Kram H.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar