fredag 14 oktober 2011


Fredag, fredag, fredag !!!
Tänk så glad man kan bli bara för att det äääääntligen är fredag !!
Jag kan inte ropa :
- Hej helg !, ännu för jag har massor kvar att göra på jobbet innan jag får gå hem.
Har haft strul med tekniken idag med.
Igår dog hela nätet, idag strular det och skrivaren ville inte.
Efter mycket strul lyckades jag få igång skrivaren men nu ligger jag back på det jobb som jag skulle hunnit med imorse istället för att mecka skrivare ;O




Hör nu på radion att det kan gå hett till på Ullared......En mamma och hennes dotter krockade med en annan mamma och hennes dotter.
Inte med bil........utan med kundvagnarna, hahaha.
Så nu är en polisanmälan gjord ;)



Ikväll blir det fredagsmys med ett dopp i spabadet, lite gott i godisskålen och Idol =))



Har blivit en tradition i Rättvik att hälla diskmedel i fontänen på torget under Classic Car Week, på Midsommar och nu även under marknadshelgen.
Så här såg det ut när vi var på höstmarknaden förra helgen ;-)


Nu lite lunch, sen mera jobb, sen.........
- Hej Helg !!!

Ha den bästaste fredagen =D

kram H.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar