onsdag 12 oktober 2011

2012


Redan onsdag =)
Idag har jag varit på SÖS halva dagen, sen bjöd min kära sambo på lunch inne i stan.
Mysigt att vara i stan.....ibland, meeeen jag tycker att det är rätt skönt att komma ut i förorten igen *tss
För mycket folk, för mycket stress, för mycket trafik, för mycket helt enkelt.
Skönt att kunna välja.
Stan ibland, lite utanför för det mesta ;-)


Alldeles nyss ringde min tandläkares sköterska och undrade om vi skulle boka in nån tid i år eller vänta tills 2012.
Gissa vad jag svarade......;-)
Nästa år, tack !
- Då skickar vi en kallelse i februari - mars. Sa hon hurtigt
- Peeerfekt, sa jag lika hurtigt tillbaka
Vadå perfekt, tänkte jag för mig själv när jag lagt på luren.
Det är väl aldrig perfekt att veta att man ska bränna en massa pengar.......hos tandläkaren, hur tänkte jag där?? Perfekt, ja,eller hur...*tss   ;O
Har en tand som jag måste fixa, men inget akut.
Så nu hoppas jag att den lilla vännen håller till februari-mars 2012


Vilken lycka det var igår när Sverige spöade Holland på hemmaplan med 3-2 =D
Nu är Sverige klara för EM !!
Yeees, längtar redan tills sommaren 2012 =D



Nu ska jag släpa mig upp till köket och göra en ost och skinkpaj till middag.
Sen är det skjutsning till fotbollsträning och Bonde söker fru ;-)

Ha det bäst !
Kram H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar