fredag 14 november 2014

TGIF


 


Meen såå jädra skönt att det är FREDAG !!
Imorse när klockan ringde 05.15 kändes det som om det var mitt i natten.
Hade sååå gärna dragit täcket över huvudet och somnat om.
Men blev lite lättare att pallra sig upp när man kom på att det var fredag ;)


Blev en låååång fika rast imorse för min dator satte sig själv på uppdatering av webbläsaren. såå jag kom inte åt min dator på en timme.
Jag brukar ställa in att uppdateringar ska göras på kvällen men nu gjorde datorn som den ville ;)


Inga planer denna helg mer än att hålla på hemma.
Ska plocka ihop dom saker som ska sparas i sovrummet så att vi kan starta vår renovering.
Jag och mannen har flyttat in i gästrummet och det är liiite mindre än vårt sovrum så det är i stort sett bara en stor säng därinne.


Jag och dottern var en sväng till brorsan och tog en fika igår eftermiddag.
Köpte med oss lite gott och halstabletter eftersom han var sjuk.
Vi blev inspirerade av julen när vi gick i affären så vi köpte skumtomtar, pepparkakor och julmust till honom.
Lite smyg jul ;)

Ha en bra fredag !
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar