onsdag 12 november 2014

Redo..


 
Jamen sådärja........nu har vi tagit oss till Onsdag =)
Veckan rullar på och fredagen närmar sig med stormsteg,
Nice !!
 
I eftermiddag ska jag till SÖS för det är dags för Mammografi.
Helt fantastiskt att vi kvinnor får gå på dessa undersökningar gratis och något som är bra är att dom har sänkt åldrarna på Mammografi.
Jobbigt bara att vänta på det där kuvertet som dyker upp i brevlådan ett par veckor efter undersökningen.
Får hoppas att dom inte hittar något konstigt.
 
Vi är bara två stycken här på kontoret idag och vi sitter i varsit rum,
så det är lugnt och tyst.
Bara Adam, Marco och Britta´s röster som hörs från Rix MorronZoo.
Lyssnar på dom varje dag.
Är absolut den bästa morgon radion.
 
Ska beställa nytt pass men såg att nu måste man beställa tid,
drop-in finns inte längre.
Skönt i och för sig för då kanske man slipper dom där gaaalet långa köerna.
Vet när vi sist beställde nya pass då tror jag vi var på Flemingsbergs polisstation i 4 timmar.
Var helt galet.
Värsta är när man ska ta fotot....
Kameran tar på något underligt vis lite nedifrån så man ser ut som en svullen bandidos med dubbelhaka, hahaha.
Inga smickrande bilder direkt ;)
Såg nån amerikansk såpa om rikemansbarn.
När dom skulle skaffa pass var det först en heldag inbokad på spa, frisören och sminkösen och sen bokade man en proffs fotograf som tog rena modellbilderna.
Jag får hålla till godo med "bandidos bilden" ;)
 
Har bytt min trasiga framruta på bilen, servat den och fått på vinterdäcken, klätt framstolarna med fårskinnsöverdrag.
Nu ska bara min lilla Fiat besiktas och sen är jag redo för vintern. 
Ha det bäst !
Kram H.

2 kommentarer:

  1. Morron vännen!!
    Ja atticken nya pass behövs,,undrar bara när man ska använda dom,,hihihi!
    Men bra ha sak ifall vinsten kommer!! Visst!!
    Skönt att du verkar må bättre från förkylningen!
    Japp jag lyssnar oxå på galningarna!! Marko, Britta & Adam
    Försöker hänga med på frågorna där runt halv 8,,men Adam verkar vara ett vandrande lexikon ju!!
    Härligt redan onsdag..I helgen ska jag på 50års kalas igen! Hua!
    Mitt ute i ödemarken ska hållas,,jag flirtar febrilt för att maken ska köra,,han skulle va med på festen men fått en intensiv hosta, flunsa!
    Så har jag tur så kör han mig,,hihihi!!
    Hörrö vi måste fika snart igen,,det händer saker minsann!!
    Ha d bäst fina du!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej ! Vad kul med kalas igen =D Håller tummen att du får en chafför med dig ;) Vi kalasade hela förra helgen så den här helgen blir lugn. Ska försöka vara duktig att gå upp på vinden och leta reda på julsakerna för att se hur mycket som är trasigt detta år ;) Ja en fika är det verkligen dags för, vi måste uppdatera oss lite =D Ha en fin dag <3 Kram

      Radera