torsdag 13 februari 2014

Jobb och OS..

 
Idag hade jag velat vara ledig och legat framför tv:n och följt OS-sändningarna hela dan.
Känns trist att missa bl.a Kalla idag när hon kör klockan elva.
Men jag får hålla mig uppdaterad via aftonbladet.
Men jag hoppas vara hemma tills skidskyttet i eftermiddag iaf =)
 
Igår var jag och tränade direkt efter jobbet.
En tung tung träning.
Var som om jag hade kola i musklerna, speciellt i benen.
Vissa gånger när man tränar går det så lätt och det känns som om man orkar hur mycket som helst.
Men så var var det inte igår, hahaha....
 
 
Vardagarna går i raketfart.
Man hinner inte så mycket.
Det är jobb och vardags sysslor som städning, tvätt, handling, matlagning och matlådor.
När middagsstöket är klart är man slut som människa.
Då däckar man, iaf jag oftast i soffhörnan och man orkar inte göra så mycket mer än att blippa på fjärrkontrollen ;)
Blir lättare när ljuset kommer tillbaka.
Då känns dagarna längre och man orkar mer.
Men nu är vi i mitten av februari och snart är dom värsta vintermånaderna över.
Bara långa mars kvar, sen så =)

 
Igår satt jag, Ronnie och Tord och hejade på Sverige allt vad vi orkade.
Och så härligt att dom vann sin första match mot Tjeckien i denna OS-tunering med 4-2 =)
 
På fredag är det dags igen, mot Schweiz....
 
Om man vill göra nåt alldeles extra imorgon på Alla hjärtans dag
och har några kronor över
så kan man ju alltid boka in sig på en ubåt :
 
 

U-båten finns i Karibien och det kostar "bara" 285 000 dollar per natt...... ;-)
 
Ha det bäst !
kram H
 

 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Halloj vännen!
    Oj vilket skepp!! Där skulle man vilja sitta minsann!!
    Har börjat kolla på varma resor!!
    Längtar såå mycket efter sol,bad & pina colada!!!
    Och semme framför allt!!
    Ha en fin alla hjärtans min vän!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt det lät "Sol, bad och Pina colada" !!! Skulle ge vad som helst för en resa till solen. Semester låter som ljuv musik i mina öron ;-) Må den komma fort !! Ha det bästaste alla hjärtan min vän <3 Kramar <3

    SvaraRadera