onsdag 12 februari 2014

Bara ett liiitet hål...


Då var vi mitt i arbetsveckan igen....
Det tuffar på.
Härligt att komma hem från jobbet nu och slänga sig soffan och kolla på OS.
Så kul !!
Blir alltid så tomt när stora mästerskap som OS, VM tar slut.
Idag ska jag till gymmet direkt efter jobbet.
Men klockan 18.00 sitter jag bänkad framför tv:n,
redo för Hockey´n som startar idag.
Heeeja Sverige !!
 
Det här var verkligen roliga veckan för mig.
Igår gyn, idag tandläkaren .
Favorit ställena dagarna efter varandra ;)
Skönt när det är gjort iaf.
Hade ett litet hål som ska lagas i mars, annars såg det bra ut.
Skönt !
Är alltid jobbigt att gå till tandläkaren.
Inte för själva besöket för jag har ingen tandläkarskräck alls men man är alltid orolig för vad det ska kosta.
Herre gud, det kan ju dra iväg rejält om man har otur.
Så ett endaste litet hål var jag glad för den här gången ;)
 
 
Ha en bra dag !
Kram H.
 
 
 
 



2 kommentarer:

  1. Snart är det fredag och den veckan är över :D skönt att ha det gjort då ;).

    SvaraRadera
  2. Ja då kan man pusta ut att veckan är över ;) Fredag bästa da´n på veckan =D Kram

    SvaraRadera