onsdag 22 januari 2014

Myndig...


Idag fyller min minsting 18 år !!
Han blir myndig, vuxen.
Från och med idag får han ta körkort, 
rösta, skriva under sina egna handlingar, 
beställa öl och vin på krogen, 
ställa sig i bostads kö, 
spela på Svenska spel och köpa triss och lotter m.m .......
Så nu är han en vuxen ung man ;)

Massor av GRATTIS Kramar på 18-årsdagen !
Önskar:
 Mamma


Blir firande idag med bara familjen och
 på fredag med kompisarna och på lördag med släkten.
Mycké firande bliré när man fyller hela 18 år =)

Min envisa förkylning bara vägrar ge med sig.
Tänkte nästan vara hemma idag och kurera mig men tog mig till jobbet men får väl gå hem om jag blir för risig.
Igår var det cellgiftsdagen plus förkylningen så jag däckade som en klubbad fura i soffan när jag kom hem från jobbet.
Orkade ingenting.
Men som tur var så styrde familjen upp allting med handling, middag och matlådor.
Jag tittade på Farmen och sen blev det inte så mycket mer.
En varm dusch och sen sängen.
Gjorde ett tappert försök att sova bort förkylningen men det gick ju sådär.

Hoppas du mår bra =)
Ha en fin dag !
Kram H.


1 kommentar:

  1. Trots att man i Sverige blir myndig vid 18 år finns märkligt nog en 20-årsgräns kvar i vissa sammanhang...

    SvaraRadera