torsdag 12 december 2013

Kämpe på...


Så kände jag imorse när väckarklockan ringde, som katten på bilden.
Jag ligger kvar här tills det är fredag.
Skiter i och går upp.
Blundar och hoppas på att torsdagen snart är över.
Meeen självklart släpade jag mig upp och allt kändes lite bättre och framförallt piggare när man hade fått i sig några droppar kaffe.
Har egentligen inga problem att gå upp morgonen vilket är tur eftersom jag börjar jobba halvsju.
Men har känt mig galet trött sista tiden.
Så det har varit liiite tungt den senaste tiden när klockan ringer.
Men snart är det julledighet och då slipper man allt vad väckarklockor heter i 17 dagar !!!
En vecka till att kämpa sen..........Zzzzzzzzzzzova ;)
 
 



Börjar hända grejer hemma nu.
Skitdåliga bilder men en liten glimt i alla fall att snart är vårt vardagsrum tillbaka ;)

 
Vi har fått en himla massa jul-skum-tomtar här på kontoret och tyvärr så tycker jag om dom......mycket =O
Är sååå lätt varje gång man går förbi fika bordet att man stoppar ner handen i burken och plockar med sig ett par skummisar.
Såå mumsigt att sitta och smarra på vid skrivbordet.
Kanske är bättre än choklad.....eller inte ? ;)
 
 
Imorgon bitti plockar jag upp lillbrorsan och sen far vi upp till Dalarna.
Vi måste upp och sätta på värmen i husen och skotta fram släpkärran.
Sen är det flytt åt mamma som gäller hela helgen.
Kommer att ha massor att göra nästa vecka.
Har inte slagit in en endaste julklapp.
Men dom är inköpta så det får bli en kväll med julmusik och julklapps inslagning.
Jag hoppas att Mr. Ångest håller sig borta, inget man har tid med.
Ska försöka få till ett jul-firar-vänligt-vardagsrum också.
Lite läkarbesök nästa vecka men sen tar vi julledigt från allt.
 
Ha en bra dag !
Kram H.

 
Psst.
Idag postar jag Julkorten.
Alldeles för tidigt,
i know men hellre det än att jag glömmer dom i stressen nästa vecka ;)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar