onsdag 18 december 2013

Ett kryss till i almenackan...



 
I eftermiddag, efter jobbet ska jag ge mig ut i vimlet och köpa dom sista klapparna.
Har 3 stycken kvar.
Vet vad jag ska ha, gäller att bara hitta dom.
Sen ska alla klapparna slås in.
Har inte slagit in en endaste klapp.
Tiden har liksom inte räckt till.
December har gått i raket fart.
När man var liten så seeeegade sig tiden fram i december.
Var en hel evighet tills man fick öppna lucka nummer 24 i adventskalendern.
Nu är det tvärtom, det går för fort mot lucka 24.
Hänger inte riktigt med.
Inte ens en vecka kvar till julafton och i min värld skulle det ha varit skönt om det åtminstone hade varit två veckor kvar.
Men bara två jobbdagar kvar efter idag och sen kan man bara vara....=)
 
Vi bommar kontoret på fredag och öppnar inte igen förrän den 7:e januari.
Så man måste verkligen se till att det inte står några lampor och lyser eller sopor som kan stå och stinka.
 
Det ser ut som en tornado har dragit igenom mitt skrivbord just nu.
Ligger papper överallt som ska in i pärmar, och jobb och tider som ska in i byggdagboken och i löneprogrammet.
Kör allt det imorgon så att man bara kan avsluta allt på fredag, städa, stänga och gå hem och fira jul ;)
 
Hoppas att du har det lugnt och slipper julstress.
 Nu kämpar vi på.......2 dagar till !!
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar