torsdag 19 december 2013

Dan före dan före dan före dan före dan före Dopparedan...


 
Bara en endaste morgon kvar att kliva upp, bara en endaste morgon till när väckarklockan ska skrälla klockan kvart över fem.
Sen är det färdig jobbat för det här året, tjoho !!
Trodde att jag skulle få det lugnare och lugnare i vartefter veckan gick men ack så fel man kan ha.
Hade en bunt med jobb som låg och väntade på skrivbordet när jag kom och fick veta att det blir mycket imorgon.
Men bra att ha att göra för då går tiden fort.

Igår eftermiddag var jag i Farsta Centrum och köpte dom sista julklapparna.
Men jösses vad mycket folk det var !!
Fick snurra flera varv innan jag äntligen lyckades hitta en parkering.
Hittade det jag skulle ha efter ett par timmars irrande.
Satt hela kvällen sen och slog in julklappar.
Nu är det bara rimmen kvar som ska kluras ut, skrivas och klistras fast på varje klapp.
I helgen blir det julhandling sen får det vara färdigt handlat.
 
***
 Nu känner man sig galet trött och blek !!
Ser ut som man har varit på vitön i några månader.
Hittade två bilder i Iphonen.
Den övre - idag !
Den undre - När jag kom hem från Turkiet i maj.
Ge mig lite sol och bränna, tack ;)
 
 
Har två säckar med tomburkar och flaskor som jag ska åka och panta i eftermiddag.
Tänkte göra plats i garaget för julens tomflaskor.
Lär ju bli en hel del Julmust ;)
 
Må denna torsdag gå foooooort !
Ha det bäst !
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar