onsdag 27 november 2013

Makeup påfyllning.....


Blev en shoppingtur efter jobbet.
Fick tag i en rouge på Make up store som jag tror kommer att passa mig, äntligen !! =) Köpte lite annat smink oxå, var dax att fylla på sminkväskan lite.
Och som grädde på moset kom månadens GlossyBox idag.
Alltid kul att testa nya produkter.
Så perfekt att det var en ny mascara med för det glömde jag köpa idag.
Fick med mig en julklapp hem oxå.
Nu har jag i alla fall börjat ;)
Tog mig upp på vinden när jag kom hem och släpade ner alla adventsljusstakar och hör och häpna, alla fungerar =D
Bara stjärnorna som har hängt i ungarnas rum som kraschat så jag köpte nya idag.
I helgen vill sambon min börja med målningen i vardagsrummet.
Får se hur mycket han orkar, blir trött snabbt.
Kan fortfarande inte äta utan lever på sondmat vilket har resulterat i stor viktnedgång plus att musklerna försvinner.
En tuff väg tillbaka <3
I och med målning så kan jag inte sätta upp julgardiner i vardagsrummet så jag får satsa på köket och göra julfint där så länge.
Imorgon är det jobb och läkarbesök.
Ha det bäst !
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar