onsdag 30 oktober 2013

Smink och godis...


 
Redan onsdag och känner du nån Elsa eller Isabella så får du säga grattis för hon har namnsdag idag.
I skrivande stund sitter jag i telefon kö till Skatteverket.
- Du har för närvarande plats 58 i kön ! upplyser en hurtig telefon röst mig om.
Okey, bara att vänta, inget annat att göra.
Kan ju inte direkt glida före i kön ;)
 
 Igår kom månadens Glossybox.
Bästa boxen hittills.
Kul prova-på-grejer som en primer, solpuder, hårspray ett läppstift som kändes som lypsyl när man målat läpparna ....
 
Jag älskar smink, krämer, lotion, parfymer m.m
Skulle lätt kunna använda en hel månadslön på Kick´s eller Makeup store
utan problem under en dag ;) 
Men tyvärr måste man ju äta också såå den lyxen får man hoppa över, haha ;)
 
Jag var såå galet trött igår efter mina få sömntimmar i måndags natt plus att jag hade min cellgiftsdag igår så hör och häpna,  jag däckade klockan åtta !!
Sov som en klubbad oxe en minut efter att huvudet landat på kudden.
Så inatt har jag fått 8 timmars sömn rakt av utan att vakna en endaste gång.

 
 
Imorgon är det Halloween,
så det är väl bäst att fylla upp godisskålen om det kommer ett gäng trick and treat:are och ringer på dörren.....
 
 
Ha en bra dag !
Kram H.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar