torsdag 31 oktober 2013

Nån gång....


Jag gillar verkligen Halloween.     
 Skulle vara häftigt att vara i USA nån gång under denna afton. 
Att få se alla dekorationerna och alla som klär ut sig, vuxna och barn.
 Jag är lite barnslig av mig men det bjuder jag på och jag hoppas att jag alltid kommer att ha barnasinnet kvar ;) 
Har haft besök här av både häxor, spöken och vampyrer. 
Såg även en stor häxa svischa förbi här på gatan. 
Gissar att hon inte gick bus eller godis utan var iväg på nåt Halloween party ;) 
Nåt år ska jag ha Halloween party.
 Vore superkul att pimpa huset med spindlar, monster och pumpor och alla som kommer måste vara utklädda. 
Nästa år kanske :)
 Imorgon är jag ledig, såå skönt !! 
Blir liite fredags känsla idag. 
Slipper ställa väckarklockan på kvart över fem !! 
 Happy Halloween ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar