fredag 22 februari 2013

Fredag, fredag, fredag hela daaaan !!!
Såå himla skönt att den här veckan snart är slut.
Har varit så galet mycket att göra på jobbet.
Är helt slut i skallen.
Har massor nästa vecka med men det tar jag då ;)
Först måste man njuta av fredag och helg...................finally !!

Igår hade jag fika date med Christer.
Som alltid mycket bubbel och mycket skratt.
Vi hade en del att ta igen eftersom vi inte har träffats på ett tag.
Vi planerade lite inför sommaren också, så det känns kul.
På kvällen kom Tommy och Lotta och hämtade lite grejer så då blev det fika igen.
Mycké fika bliré ;-))


Idag blir det träning efter jobbet, sen ska jag agera chafför och sen bliré FREDAGS mys !!
Soffhörnan, mysfilten och fjärrkontrollen är min ;-))



Tycker jag kan ana genom mina fönster i bunkern att solen lyser ute ?
Kan det vara möjligt ?
Vore ju härligt med en ledig helg med lite sol och ljus =)

********

Lyssna på den här, låter verkligen som människor som skriker ;))




Ha den bästaste fredagen !
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar