torsdag 31 januari 2013

Vilodag...


Vi har varit utan internet ett par timmar på jobbet.
Jädrar vad handikappad man blir.
Kan knappt göra någonting.
När nätet plötsligt funkade igen blev det ett
- Tjohoo !!
Plötsligt blev man super glad för att man kunde jobba igen ;)

Känner mig halvrisig.
Så som att kroppen inte kan bestämma sig för om jag håller på och bli sjuk eller inte.
Vill verkligen inte däcka i nån eländig influensa.
Bara hålla tummarna för att det är en "sån där dag", när man kan känna sig lite ur form.
Sonen ligger hemma i feber och flera på jobbet har legat i flunsan.
Så man har alla baskelusker smygandes omkring en.
Dom väntar bara på att få hoppa på en och smitta en med något vidrigt virus.

Har du sett denna video när en mamma håller fast sin 3-åring som tatueras mot sin vilja ?
Finns f... inga ord för vad jag tycker om den mamman !!!! :/


Varför är vissa vuxna så förbannat korkade ??
Varför utsätter man sitt lilla barn för en tatuering ??
Vad är det för tatuerare som går med på att göra tatueringen ?
Ren misshandel !!!
**********

Skjuter på träningen tills imorgon så får kroppen vila idag.
Har gjort misstaget förut att jag har gått och tränat när jag känt mig och risig och då har jag däckat totalt sen istället.
Så det får bli en vilodag från allt vad ansträngning heter idag ;)

Ha det bäst !
Kram H.

1 kommentar:

  1. Halloj vännen!
    ja nu är det många som nyser & hostar omkring en!!
    Sambon ligger däckad hemma & på jobbet får man g med munskydd,,hihi,,bara nästan!
    Hoppas du klarar dig denna gång.-)
    Läste oxå om tatuering av barnet!!!
    Livet är orättvist då vissa kan få barn & inte kan sköta det hela medans andra gör allt för att få berika sitt liv med småttisar!!
    Har ganska lugnt på jobbet just nu,,,dgarna blir långa & så känner man sig inte nöjd då man far hemåt på nåt sätt!!
    Men det kommer värre dagar,,fniss!!
    Ha en fin kväll ,sköt om dig så hörs vi!!
    Kramis

    SvaraRadera