söndag 27 januari 2013

Socker träsket....

Hade en städdag här hemma igår. Röjde, skrubbade, skurade, tvättade, fixade och donade. Har dammsugningen kvar sen får det duga. Helt slut efter allt fejande tänkte jag hoppa ner i Jacuzzin och vårda min trötta kropp. Meen poolen var avstängd, en propp som gått ? Nä det hade frusit !! :/ Jefla skitvinter, bara ställer till det. Så en varm dusch fick duga och ett glas rött ;-) Sen föll jag in i socker träsket och vräkte i mig smågodis. Choklad, saltisar och sockriga godis körsbär. Svag och dålig karaktär, i now men kan jag hålla mig till att falla in i socker träsket bara en gång i veckan så är väl det ganska okey från att ha gått i en socker dimma varje dag ;) Varför är socker så gott ?!?! Idag firar vi Dennis 17-årsdag med lite släkt. Så tyvärr blir det inget söndags besök på gymmet. Hinns inte. Ska lagas mat och fixas innan gästerna kommer. Får ta igen det imorgon ;)) Ha en fin söndag ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar