tisdag 1 januari 2013

Lugnt....

Ett väldigt lugnt Nyårsfirande var det hemma på vår gata i stan. Bara La familia som åt en tre rätters och drack cider. Barnen drog iväg till sina nyårsfester och jag och sambon fick fira själva. Vi firade med en film och lite gottis i godis skålen ;) Vi hade tänkt sitta i Jacuzzin klockan tolv och skåla in det nya året. Men var så himla trötta så vi hoppade över nyårsbadet och gjorde som många av våra grannar, vi gick ut och kollade på alla fyrverkerier tillsammans med dom och skålade in 2013. Maffiga fyrverkerier, en granne hade slagit på stort och bjöd på en riktig fyrverkeri fest ;) Klockan 01.00 kröp jag ner i sängen och kände mig nöjd över att ett nytt år har kommit. Lucky number 13.......?! Båda barnen sover borta och har inte kommit hem än och sambon har dragit iväg för att skjutsa en kompis till Arlanda. Han ska som alla andra åka till Thailand. Jag vill oxå !! Avis ? Jag ? Jaaa som sjutton !! ;-)) Men en resa till solen ska jag stoppa in i 2013 i alla fall ;) Träningen kommer bli en prio grej i år, för mitt mål är att stärka upp kroppen så pass att mina prover och värden blir bättre så att jag kanske kan slippa mina cellgifter. Vore helt underbart att slippa dessa gifter. Ska ta dom idag så trots fräsch efter ett lugnt nyårsfirande kommer jag tillbringa nyårsdagen i soffhörnan ändå. Sitter och tittar på nyheterna och det har tydligen varit ett stökigt nyår. Olyckor med raketer och smällare, dödsfall, misshandel, fylla, skador...... :( Hoppas att du hade en fin och lugn Nyårsafton ! God fortsättning på det nya året =D Kram H.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar