måndag 31 december 2012

Gott nytt....

Då är den här , årets sista dag, Nyårsafton ! Dagen då man ska ut med det gamla och in med det nya. Ett nytt år med nya kapitel och helt oskrivna blad. Kan kännas både glatt och sorgligt. Glatt och förväntansfullt för man hoppas på något bra, något bättre. Ledsamt för att man träder in i ytterligare ett år utan våra nära och kära som lämnat oss, en påminnelse att åren går fort och att tiden är begränsad. För min egen del är det mycket jag vill lämna kvar i 2012, negativa grejer, negativ energi. Har hänt otroligt mycket det här året, både roliga och tråkiga saker. Men jag hoppas på att 2013 kommer att bli ett positivt år, ett lugnt år. Jag ska prioritera träning, hälsa, sånt som jag slarvat grymt med under sista halvan av 2012 av olika anledningar. Men som sagt ut med det gamla, ut med dålig energi och energi tjuvar, in med nytt och fräscht och börja om tänket ;) Vi firar in Nyåret hemma hos oss med lite god mat och dryck. Ska ut en sväng på stan i dag med Jessica, lite sista-dan-på-året-shopping =) Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2013 och må det bli vårt år =) Kram H.

4 kommentarer:

  1. Hård träning och ändring av kost står högst på att göra listan under 2013 / Kramis Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen !! Vi får peppa varandra sen åker vi iväg på en tjejresa till solen som en belöning till oss själva ;-)) Kram

      Radera
  2. Det låter helt perfekt <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. En vecka i sommar skulle vara najs att se fram emot ;))

      Radera