fredag 18 januari 2013

Kallt...


Kallt som sjutton imorse och kallare ska det bli....
Vi ska åka upp till Vad i Dalarna för en tjej helg och där uppe ska det bli riktigt kallt.
Bara att packa ner både mössa, vantar, långkalsonger och sockor.
Fast vi kommer väl kanske inte vara ute och springa så mycket, hoppas jag ;)
Vi har andra både spännande och kul saker inplanerade.
Så jag ser fram emot en kul helg =)
Ska åka och handla lite grejer och sen hem och packa så fort jag slutar jobbet.
Ska bli skönt att komma iväg lite och tanka lite energi.


Det stod ingen skummis på trottoaren i morse i allafall.
Fast jag kollade mig lite extra över axeln när jag skrapade bilen ;)

Jag har följt Kjelle´s smakresa i Asien.
Så bra och så kul och nåt helt annat än alla andra matprogram.
Jag missade det när det gick förut så nu har jag följt repriserna som har gått senaste veckorna.
Tyvärr var sista avsnittet igår och jag hoppas verkligen att dom kommer att göra en ny säsong =)


Nä nu ska jobba på så att jag kan åka hem och packa så att vi kommer iväg till Dalom ;)

Ha det bäst och trevlig helg !
Kram H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar