onsdag 23 januari 2013

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........!!!!


Är så trött på att frysa !!
Fryser ute, fryser, hemma, fryser på jobbet.
Finns absolut inget kul med denna kyla.
Tydligen ska det bli några snäpp kallare, ner mot -22 i Stockholm i morgon och på fredag.
Lägg ner nu Kung Bore !!
Släpp greppet, packa väskan och bege dig lååångt från gamla Svedala, please !

Igår firade vi sonens 17-årsdag med god mat som han själv valt och kladdkaka till efterrätt.
När vi frågade vad han önskade sig så var svaret, pengar !!
Fattig student behöver varenda öre man kan skrapa ihop.
Så pengar blev det och några småpresenter.
Av syrran fick han en jätteläcker silvrig plåtplånbok.
Den ser ungefär ut så här :




Glömde ta en bild på den så jag lånade från Google ;)

Sen spelade vi kort, PLUMP =)
Det är så jädra kul !
Tyvärr torskade födelsedags barnet......gissa vem som vann, hehe ;-)

På söndag kommer det släkt och firar Dennis så tills dess 
måste jag klura ut någon god mat att bjuda på ?!?

Killarna kommer och går här på kontoret.
Många av dom jobbar ute så dom behöver komma in och värma sig med en varm kopp kaffe.
Är i allafall väldans tacksam att jag har inomhus jobb just nu.
Inte lika kul på sommaren men vinterhalvåret är det great ;-))

Sköt på mina cellgifter igår tills idag så jag hann med
ett träningspass efter jobbet.
Har en förkylning i kroppen som dom flesta andra just nu.
Men så länge man inte har feber, ont i halsen eller känner sig hängig så kan man ju träna lite lugnt.
Körde ren styrketräning igår.
Var skönt att få träna sig svettig i kylan.
Det enda stället man inte fryser på är gymmet ;)


Såg Snabba Cash 2 häromdagen.
Med risk för att bli halshuggen måste jag ändå säga att jag blev besviken, tycker att den var ganska dålig.
Storyn gick så snabbt och plötsligt så var den slut.
Ettan gillade man ju jättemycket så nu får man hoppas på trean.



Dax för en kaffe till som man blir lite varm inombords ;)

Ha det bäst !
kram H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar