fredag 14 december 2012

Äntligen lite värme...

Fryser som sjutton här på jobbet.
Igår satt jag med ett linne, en långärmad T-shirt, två collegetröjor.
Lite galet !
Händerna var som isbitar och min ledsjukdom älskar det....NOT !
Värkte i lederna när jag kom hem så att jag kunde knappt lyfta kaffe kannan.
Men nu har killarna fixat en "kompis" till mig, en värmare =)
Har det på full speed och det bara sprutar ut värme.
Har ställt upp den på skrivbordet, som en bordsfläkt fast det kommer varm och go luft, love it ;))


Fikabordet på jobbet, inte lika överlarmad som förra året.
Peppisar, saffransskorpor, is-choklad, nötter och polkagriskäppar.
Räcker till när sötsuget smyger sig på ;-)


Idag är det fredag, såååå galet skönt !!
En helg väntar i pyssel, bak och fix tecken ;)
Ska göra knäck och kola, baka Julkakan, fixa sista rimmen.
Vill så gärna säga att jag är klar med Julklapparna för jag har ju lagt över svärfars julklapp på sambon.
Men känner mig liiite orolig för om klappen kommer kommer att inhandlas ?
Men jag släpper det och och håller tummen ;-))
Så nu säger jag det :
JAG är klar med Julklapparna, tjo !!!

Ha den bästaste fredagen !
Kram H.




2 kommentarer:

  1. Hallå vännen!
    Vad skönt att du börjar bli klar med klapperiet!
    Jag ligger lite efter & kom på att nästa vecka är ju dags att börja packa,,julen är redan här!!!
    Ooopppss!
    Får nog sätta i högre växel,,fniss!
    ha en riktigt fin helg!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå ! Tiden bara rusar iväg. En vecka till att jobba sen lite jul ledighet , sååå skönt =D När åker ni till Norge ? Ja det är bara att gasa, lägga in en högre växel för att sen parkera lagom till jul och bara njuta o slappa för det är man värd ;-)) Ha en fin helg min vän <3 Kramar

      Radera