tisdag 27 november 2012

Ute e mörk å kallt...

Ute är det mörkt och ruggigt och snöblandat regn vräker ner utanför fönstret. Är riktigt sugen på att tända ljusstakarna nu som står så röda och fina i fönstren. 
Men jag ska försöka hålla mig till fredag då känns det okey, då träder man in i advents helgen ;) 
Mår skit av mina cellgifter idag. 
Illamående som går i vågor. 
Ganska så skönt att ligga här i soffan inlindad i mysfilten som jag fick av mina fina barn när jag fyllde år. 
Kollar på en Arne Dahl rulle, så bra så att dom är värda att ses om. 
Hann med och shoppa mig ett par byxor och tre par örhängen efter tandläkarbesöket, måste ju muntra upp sig lite i mörkret ;-) 
Dom har ju fått in såå mycket fint i affärerna nu meen julen e på G så då gäller det att hålla hårt i slantarna. 
Så det blir nog inte så mycket mer shopping till mig själv denna månad. 
Blir julklapps shopping istället ;)) 
Har inte så många klappar kvar att handla men det är knepigt när man inte vet vad man ska köpa. 
Har totalt stillestånd. 
Måste sätta mig i helgen och gnugga geniknölarna (om man har några *tss ) och försöka komma på nåt bra till bl.a mamma och svärisarna. 
Till mina ungar är det klappat och klart, tack o lov ! 
Dom ska bara slås in och rimmas på och det känns jäkligt skönt ;)) 
Ha det bäst ! 
Kram H.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar