tisdag 27 november 2012

Tips...


Om fem dagar är det dax att tända första ljuset i adventsljusstaken.
Det är dax att öppna andra luckan i adventskalendern.
Första är på lördag och då börjar SVT sända årets Julkaender, 
Mysteriet på Greveholm 2.

Är alltid lika kul att se Julkalendern ;)
Tittar du ?


Idag ska jag till tandläkaren och göra ett avtryck för min nya blivande krona.
Skit att det ska vara sååå jäkla dyrt.
En mindre förmögenhet bara för att hålla tänderna i trim.
Tänk om man kunde få göra avdrag på deklarationen för tandläkarbesök, det vore nåt det ;-))

Gapa stooooooooort !!!

Sen ska jag hem och förgifta mig och krypa upp i
 soffhörnet och titta på  nån  bra rulle ;)

*****

Igår var jag ju en sväng till IKEA (flera timmar, en lååång sväng) och dom hade inte nåt rött tyg kvar, inga dukar.......eeeh är det inte så att årets rödaste månad börjar nu ??
Kan tyckas lite konstigt att allt var slut i slutet på november ?!
Var runt på flera ställen i Kungens kurva och letade dukar men förgäves.
Hittade inga vanliga dukar, antingen var dom jätte stora eller så var det bordstabletter och löpare.
Såå jakten fortsätter imorgon ;)
Duk och tygjakten.
har till på torsdag på mig att hitta det jag ska ha på fredag går Julfesten av stapeln.
Hehehehehe (Ironi)

Tips på dukar i normal storlek mottages tacksamt ;-)

Ha det bäst !
Kram H.

2 kommentarer:

  1. Hej ! Kolla på hemtex dom brukar ha fina dukar. Jag tror att man får ta 3 nu för priset av 2. Lycka till o ha så kul på personal festen. Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset =D Hemtex hade jag nästan glömt bort. Får bli en sväng dit imorgon ;-)) Kram

      Radera