onsdag 14 november 2012

Bling i bilen...


Har du  gossedjur i bilen ?
Vi kom in i en diskussion om att det var typiskt "tjejigt".
Är det så ?
kanske ;)
Jag har alltid haft något litet sött mjukis djur som har fått hänga med i mina bilar.
Just nu har jag en mjukis dalahäst och en elefant.
Sen har man ett gäng doftgrejer som hänger och dinglar vid backspegeln.
och en liten rosa hund med nickande huvud.
Är lite inne på att köpa en rattmuff.
Lite bling och mys måste man ju ha i sin lilla kärra ;-)


Ikväll tittar jag på andra avsnittet av Stalkers som handlar om :

Pernilla har blivit stalkad i över 12 år. 
Vissa dagar får hon flera hundra hotsamtal.
 Hennes stalker har blivit dömd tio gånger,
 ändå fortsätter han. 

Nu börjar det komma in pepparkakor och choklad hit till jobbet.
Och det är väääldigt lätt att sitta här vi skrivbordet och smarra ;)
Har fått ställa undan chokladen så att jag inte ser den men ett par papparkakor ska jag unna mig till kaffet så att jag blir snäll, hehehe ;)


Med lite fotoknaseri önskar jag dig en bra dag ;)


Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar