torsdag 15 november 2012

40 dagar till....


Kungen, Zlatan Ibrahimovic !
Helt otroligt, 4 mål mot England på Friends Arena.
Kommer att bli historiskt.
Zlatan kan göra i ordning en plats till i bokhyllan för det är ingen tvekan om vem som kommer att få Guldbollen 2013, för åttonde gången.
Efter dessa matcher mot Tyskland och England önskade man nästan att det var ett stort mästerskap.
Vilken fotbolls feber det hade varit !
Hela landslaget har lyft tio snäpp och är så grymma allihopa.
Längtar redan till nästa match ;)


Imorse vaknade jag före klockan och det känns liiite irriterande, lite löjligt faktiskt.
Jag menar min klocka ringer kvart över fem och jag vaknar tio i.
Känns sååå onödigt, dom där minutrarna vill man ha på morgonen.
Men nää, upp och hoppa bara.
Imorgon kanske man vaknar halv fem......morr !!

Igår var det mycket på jobbet, fick jobba över.
Har mycket idag med men hoppas att jag ska hinna med det jag ska så att jag kan gå hem i tid.
Känner mig trött och seg
 (kan ju bero på att man satt uppe aaaalldeles för länge *tss )
Liiiiite pömsig ;))

I nio dagar har vi levt som en storfamilj och igår åkte dom hem.
Blev väldigt tomt och tyst.
Idag kommer ingen svansviftande Lizzie önska mig välkommen när jag kommer hem.
Även om det var det enda hon gjorde mot mig, viftade på svansen när jag kom ;)
Annars var det bara Jessica som gällde.
Hon skulle sova i hennes rum, gå ut med henne.
Om Jessica gick en trappa ner låg hon på översta trappsatsen och väntade på henne.
När Jessica gick ut låg hon i hallen vid ytterdörren och väntade på att hon skulle komma hem.
Så man kan säga att Jessica har fått en hund till låns ;))
Fina Lizzie =)

40 dagar kvar till Julafton.
Dax att börja gnida sina geniknölar för att komma på vad man ska köpa för Julklappar och vilka rim som passar till.
Jag har redan börjat, inte med rimmen men med Julklapps inköpen.
Ska köpa Julklapps papper och snören och börja slå in så att jag har koll på vad jag köpt och till vem ;)

Ha det bäst !
Kram H.



2 kommentarer:

  1. Den lille "pömsige" - så söööt!
    Må så gott och trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var han ;)) Ha det bäst och trevlig helg

      Radera