onsdag 3 oktober 2012

Tack !

 
 
Tusen tack för alla gratualationer via sms, mail, telefon och FB.
Har blivit så uppvaktad och ihågkommen, känns fantastiskt.
Att "fylla år" på Facebook är otroligt häftigt.
Var nån annanstans får man över 100 gratualationer ;)
Hade gäster hemma igår kväll.
Fick så vackra blomsterbuketter och fina presenter.
Stort tack !
♥♥♥♥♥
 
Är galet trött idag !!
Hade kunnat gett vad som helst för att få stänga av väckar klockan och somna om imorse.
Men det var bara för den gamla 45-åringen att pallra sig upp.
Fick sällskap av R vid frukostbordet och sonen kom upptassande alldeles innan jag skulle gå.
Mörkt, dimmigt och hela bilen var full med imma.
Men man får vara tacksam så länge det bara är imma och inte is på rutorna ;)
Skulle ha haft gäster idag med men vi sköt på det tills på fredag för jag ska ta mina cellgifter i eftermiddag.
Bytte dag, hade ingen lust att förgifta mig på min födelsedag ;)
Så min onsdagseftermiddag kommer att tillbringas i soffhörnet.
Men är inte så ledsen för det för tröttheten hänger som åskmoln på mina axlar idag.
Så jag längtar hem till mitt soffhörn och min nya sååå härligt mjuka pläd som jag fick igår =)
Lånad från Google
 
Ha det bäst !
 
Kram H.
 
Lånad från Google
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar