torsdag 4 oktober 2012

Aaaajjj ....

 
 
Men vad mörkt det var imorse !!
Började morgonen med att slå i lilltån..........Aaaaaaaajjjjjj, vad oooont det gör !!
Man svär, spottar, fräser, håller sig för lilltån och hoppar på ett ben och ser ut som en galning.
Var arg som en vildkatt när jag haltade upp till köket för att sätta på morgonkaffe.
Nu sitter jag här på kontoret med en bultande tå och försöker allt vad jag orkar att nonchalera den......går sådär ;-)
 
Mina naglar ser för j..... ut just nu.
Dom går av, delar sig och ser allmänt risiga ut.
Så gissa att jag blev glad när jag fick ett presentkort på nagelfix av Tommy och Lotta i present =D
 
Såna här naglar kanske, hehehe ;))
( Not !! )
 
Amerikanskan Lee Redmond har i åratal haft världens längsta naglar. Nu har hennes 8,5 meter långa dyrgripar blivit avbrutna en bilolycka.
Lee Redmond från Salt Lake City i Utah har inte klippt sina naglar sedan 1979. Hon fick dem registrerade som världens längsta i Guiness rekordbok – men nu har de gått av.
– Naglarna är så förstörda att de inte går att reparera, uppger Guiness Rekordbok.
Under åren har hon blivit känd för naglarna och de har blivit en del av hennes identitet.
Men i en bilolycka i tisdags föll Lee Redmond ut ur sin stadsjeep och naglarna bröts av, enligt BBC.
 
*****
Igår hände inte mycket.
Jobb, sen cellgifter och soffhörnan.
Passade på att se lite serier som jag spelat in.
På kvällen tittade jag på "Nybyggarna" sen "Efterlyst".
Som vanligt blir man upprörd, ledsen, förbannad och illa berörd av Efterlyst.
Ja inte av själva programmet utan av inslagen.
Som igår när man fick se hur 3 killar knivskar och sparkade ihjäl Joakim i Vallentuna.
 
Och Anders som fick genomgå en tio timmar lång operation där hans skalle delades, öra till öra, för att reparera ansiktet efter misshandeln som han utsattes för.

Man hoppas så att dessa människor som gjort detta åker dit, hårt och brutalt !!!

Vill du läsa mer om fallen gå in här :
 


Idag ska jag ta mig till gymmet om jag får på mig träningsdojan på min svullna lilltå ;)
Behöver få ur mig lite energi känner jag.
Så en tur på crosstrainern kan nog göra susen ;)
 
 
 
Ha det bäst
 
Kram H.
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Halloj vännen!
    Skrattar lite för mig själv då jag oxå slog i min tå för 2 veckor sedan:-))
    Man bli så attans galen av sånt!!
    Min blev blå!!!
    Lite ont fortfarnade,,men man lär sig leva med en tå som gillar at leva sitt eget liv!! Hahahha!!
    Ja nu är mörkrets tid minnsan här:-))
    Tur vi gillar att tända ljus,,visst!
    Ha det bäst,,sköt om din tå & hela dig så klart!!
    kram kram

    SvaraRadera