måndag 24 september 2012

I will win....

 
En lugn söndag var det igår, i allmänhet en riktigt lugn helg.
Är skönt ibland och inte ha något bestämt, att bara få vara.
Igår tog jag äääntligen itu med det som jag dragit på.......kratta upp fallfrukt.
Ingen höjdare med ruttna äpplen som har mosats och utsatts för diverse insektsangrepp och det luktar jäst om dom.
Men fick hjälp av mina fina barn så det gick på ett par timmar med gräsklippning.
Hade oxå sällskap av grannens katt, Moa.
Hon låg nyfiket i trädet och tittade på oss när vi krattade och fixade ;)
Efter middag och fix av matlådor smög jag mig ut till Jacuzzin och kröp ner i det varma vattnet.
Låg där och tillät mig att slappna av, blunda och lyssna på hårdrocksbalader.
En riktigt skön avslutning på helgen♥
 
 
 
Har varit full rulle här på kontoret tills nu.
Nu har alla försvunnit ut på olika jobb.
Blev väldans lugnt här ;)
 
Ang. mina flugor här på kontoret så har det minskat efter helgen men det är tillräckligt många kvar för att det kan bli nya.
Kämpar väl på med mina vinfällor den här veckan med.
Låg massor i botten på vinfällorna när jag kom imorse.
Har fortfarande inte hittat källan till deras uppkomst, verkar rätt omöjligt.
Men jag ger mig inte.
I will win......... ;-))
 
 
Efter jobbet ska jag iväg och lämna prover sen är det gymmet som gäller.
Ska bli skönt att träna efter att jag äntligen är av med antibiotikan och inflammationen =)
 
 
I veckan släpps nya Johan Falk filmen eller rättare sagt på onsdag den 26:e.
Gissar att det kommer att bli tomt snabbare än snabbast på DVD-hyllan. 
 
 
Nu är det dax för lunch, finally ;))
 
♥♥Ha det bäst !♥♥
Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar