måndag 30 juli 2012

Varåsen....

Framme i Varåsen hos Christer och Pontus. Dom har ett underbart ställe en bit utanför Sågmyra i Dalarna. Jag, Dennis, Jessica, Brian, Tommy, Lotta, Lizzie, Nisse, Christer och Pontus ska campera ihop tills på fredag ;)) Idag har vi tagit en promenad, träffat på paddor och grodor, grillat, spelat plump, suttit vid elden och pratat och skrattat så mycket att jag kommer ha träningsvärk i magen och kinderna imorgon ;-)) Hälften av gänget sitter fortfarande på bänkarna o "ljuger", medan andra hälften har gjort som jag och krupit isäng. Internet täckningen är inte den bästa här uppe . Nästan obefintlig......Meeen det finns vissa små ställen där man kan få minikontakt med nätet och lyckas då iväg ett FB eller blogg inlägg . Har ingen aning i skrivande stund om jag kommer att lyckas att få iväg detta inlägg men gör ett tappert försök. Ska straxt släcka ner och lägga huvudet på kudden så att jag orkar med morgon dagen ;-)) Ha det bäst och Sov gott ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar